- Před zahájením ošetření musí každý pacient podstoupit vstupní vyšetření, na jehož základě je stanoven léčebný a cenový plán celého ošetření.
- Plán léčby může být v průběhu upraven dle nutnosti a uvážení ošetřujícího lékaře. Pacient je o těchto změnách předem informován. Každá změna je zaznamenána v dokumentaci pacienta.
- V případě, že jakákoliv část ošetření je pro Vás nesrozumitelná, požádejte o opětovné vysvětlení.
- Velký důraz klademe na úroveň ústní hygieny, proto nelze zahájit ošetření bez návštěvy dentální hygienistky. Počet návštěv je úzce spojen s úrovní ústní hygieny pacienta. Jejich frekvenci určuje dentální hygienistka a zubní lékař.
- Po stanovení léčebného plánu pacient uhradí společnosti MOJE ZUBNÍ s.r.o. vratnou zálohu 500 až 2 000 Kč. Výše zálohy závisí na množství a náročnosti plánovaných výkonů. O tuto částku bude ponížena poslední platba po dokončení posledního výkonu z léčebného plánu nebo bude pacientovi záloha vrácena
- Pokud se pacient nedostaví na předem domluvený termín bez oznámení nebo se telefonicky omluví v den ošetření nebo den před termínem, odečítáme od této zálohy 500 Kč.
Pacient v lékařské péči se zavazuje, že po ukončení léčby bude docházet na pravidelné preventivní kontroly i v případě, že nebude mít žádné obtíže.
Termíny objednání
Velmi si vážíme Vašeho času, který jste se rozhodli věnovat péči o svůj chrup v našich ordinacích. Proto Vám garantujeme, že vždy dokončíme Vaše ošetření, a nenecháme Vás odejít s nedokončenou prací v ústech.
Stejnou garanci ale poskytujeme klientovi, který byl objednán před Vámi, a proto i přes veškerou snahu občas nejsme schopni dodržet přesně čas Vašeho objednání.
Komunikaci mezi lékařem nebo dentální hygienistkou a pacientem považujeme za základní pilíř naší činnosti. Pro usnadnění naší komunikace se prosím řiďte následujícími pravidly:
- Ptejte se lékaře na vše, co považujete za nejasné nebo za nesrozumitelné.
- Poskytněte lékaři všechny nutné informace. Bez vašich informací lékař nezjistí, co vás trápí nebo bolí a jak, a bez Vašeho vyjádření lékař neví, který postup si přejete zvolit.
- Dodržujte pečlivě všechny pokyny lékaře a dentální hygienistky - je to především ve Vašem vlastním zájmu.
- Sdělte lékaři všechny své pochybnosti, ať už se týkají čehokoliv.
- Buďte dochvilní. Vaše rezervace má přesné časové limity, a někdy i krátké zpoždění může být důvodem, proč nebude možné provést plánovaný výkon. V případě, že se zpoždění vyhnout nemůžete, komunikujte prosím průběžně telefonicky s naší recepcí.