Entonox, rajský plyn

Vedle ošetřetření v analgosedaci nabízíme ošetřetření za pomocí směsi rajského plynu - Entonox.

Entonox, směs rajského plynu

Má analgetický účinek, tj. tlumí bolest a zvyšuje práh bolesti, výrazně snižuje pocit dávení při zubních zákrocích. Použití Entonoxu je vhodné pro krátké zákroky - jedna extrakce zubu či oprava jednoho zubního kazu. Klient je vdechováním Entonoxu uveden do lehké euforie.

Jak probíhá ošetření s Entonoxem?

Entonox pacient před zákrokem vdechuje plyn sám pomocí náustku nebo masky. Plnohodnotný účinek nastupuje po 3-5 minutách inhalace a po celou dobu inhalace jste při vědomí. Po této době je klient relaxován, vnímá zákrok jako méně bolestivý a méně stresový. Dobře snáší i aplikaci lokální anestezie. Zákrok není vhodný pro zcela nespolupracující děti.

Na konzultaci k ošetření za pomocí Entonoxu se můžete objednat i sami zde.

Ošetření umožňujeme po domluvě i klientům, kteří v naší ordinaci nejsou registrováni. Objednejte se na konzultaci na tel. čísle 326 334 939

Jak dlouho působí Entonox

Entonox má rychlý nástup účinku. Doba relaxace je srovnatelná s dobou extrakce zubu. Pacient z křesla odchází sám, avšak z bezpečnostních důvodů odpočívá chvíli v čekárně a nesmí cca 30 minut řídit auto.

Co je potřeba k ošetření za pomocí Entonoxu?

Žádné speciální vyšetření není potřeba. Ošetření nelze provést při nemocech srdce, nachlazení, rýmě, zánětu dutin. Entonox může být podáván v období kojení.

Může Vás zajímat: Analgosedace, Endodoncie, Parodontologie